به دلیل ضرورت وجود سایت برای انواع کسب‌وکارها، روز‌به‌روز بر تعداد انواع سایت‌های موجود در فضای اینترنت افزوده می‌شود. این درحالی است که طراحی سایت الگوریتم‌های مخصوصی دارد و نیاز به رعایت اصول خاصی است. به همین دلیل بهتر است که طراحی سایت خود را به افرادی بسپارید که در این کار تبحر و تخصص بالایی دارند. در این میان شرکت‌های طراحی سایت بسیاری وجود دارد. ولی نکته این‌جاست که یک شرکت طراحی سایت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوانیم به آن اعتماد کنیم؟ در این مقاله می‌توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید.

شرکت طراحی سایت

اهمیت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

همان‌طور که می‌دانید یکی از نیازهای اصلی هر کسب‌وکاری برخورداری از یک سایت حرفه‌ای است. از سوی دیگر طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است و باید به درستی صورت گیرد. در نتیجه لازم است که طراحی سایت کسب‌وکار خود را به دست متخصصان آن بسپارید. اکثر اوقات وقتی سخن از طراحی سایت به میان می‌آید ذهن‌ها سمت شرکت‌های طراحی سایت می‌رود. 

ولی با این‌حال نمی‌توان به هر شرکتی اعتماد کرد. زیرا امروزه تعداد زیادی شرکت در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن‌ها هیچ‌کدام از استانداردهای لازم را در طراحی رعایت نمی‌کنند. پس اگر می‌خواهید سایت خود را به شرکت‌های یاد شده بسپارید؛ لازم است اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های شرکت ها، داشته باشید. از این‌رو پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی

همان‌طور که گفته شد شرکت‌های مختلفی برای طراحی سایت در حال فعالیت هستند که تنها تعداد کمی از آن‌ها طبق استانداردهای مشخصی فعالیت می‌کنند. از این‌رو لازم است با ویژگی‌های مختلف آن آشنا شوید. در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.  

1

تجربه و تخصص بالا

 باید دارای نیروهای با تجربه و متخصص در حوزه‌های مختلف مثل طراحی، گرافیک، سئو، محتوانویسی و ... باشد. زیرا در چنین شرکتی هر کاری به کاردان آن سپرده می‌شود و جای هیچ نوع نگرانی باقی نمی‌ماند. ضمن این‌که با توجه به نوع کسب‌وکار و ویژگی‌ها و شرایط خاص آن نیاز به تدوین استراتژی خاص برای طراحی سایت است. واضح است که تنها شرکت‌های با تجربه‌ی بالا از پس این شرایط به درستی  برمی‌آیند.

3

سئو اصولی سایت 

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح کرید صرف طراحی سایت کافی نیست و کمکی به رشد کسب‌وکار شما نمی‌کند. بلکه سایت شما زمانی می‌تواند موفق عمل کند و تکانی به کسب‌وکار شما بدهد که به درستی سئو شود. درواقع به انجام کارهایی برای بهینه‌سازی سایت جهت دیده‌شدن در گوگل انجام می‌شود، عملیات سئو می‌گویند. از این‌رو شرکتی که شما طراحی سایت‌تان را به آن‌ها می‌سپارید باید در این زمینه تخصص بالایی داشته باشند. برای این‌کار لازم است ببینید که سایت شرکت مدنظر در کدام صفحه‌‌‌ی گوگل است. بدون شک شما با بررسی چند کلمه کلیدی در زمینه‌ی تخصصی طراحی سایت و سئو می‌توانید به تبحر آن شرکت در زمینه سئو پی ببرید.  

2

رزومه خوب و مناسب ویژگی خاص شرکت طراحی سایت

یکی از روش‌های آشنایی و اعتماد به یک شرکت خوب، بررسی نمونه کارها و رزومه‌های آن‌ها است. اصولا شرکت‌های طراحی رزومه‌های خود را در سایت خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید از این طریق به سایت‌های طراحی شده رجوع کنید و پس از مشاهده‌ی آن‌ها تصمیم‌گیری نمایید. قطع به یقین مشاهده‌ی نمونه‌کارهای پیشین می‌تواند به شما در آشنایی با شیوه‌ی کار، سلیقه، تخصص و ... شرکت کمک کند.

4

سابقه طولانی

این‌که یک شرکت از سابقه‌ی طولانی برخوردار باشد می‌تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب آن شرکت باشد. وقتی یک شرکت به مدت طولانی و طی سال‌های متمادی در حال انجام یک فعالیت است دلیلی بر تجربه‌ی بالای آن است. چرا که یک شرکت ناموفق نمی‌تواند به مدت طولانی در بازار رقابتی این روزها باقی بماند. با این حال صرف برخورداری از سابقه ی طولانی نیز کفایت نمی‌کند و فعال بودن آن شرکت نیز امر مهمی است. به همین دلیل لازم است از پروژه های در حال اجرای آن شرکت نیز اطلاعاتی به دست آوردید. 

5

پشتیبانی بالا و ارائه خدمات به‌روز توسط شرکت طراحی سایت

لازم است بدانید که طراحی سایت مرحله‌ی اول است و شیوه‌ی مدیریت و سئو آن اهمیت بالاتری دارد. از این‌رو اگر دانشی در این رابطه ندارید و نمی‌دانید که چطور می‌توانید سایت خود را گسترش دهید، باید بیش‌تر تحقیق کنید. شما باید سراغ شرکت‌هایی بروید که ضمن طراحی خوب از پشیبانی قوی‌ای نیز برخوردار باشند. در این حالت ضمن بروز هر مشکلی شرکت طراحی‌کننده مسئول پاسخ‌گویی و رفع مشکل است.

6

تعهد بالا در ارائه خدمات

مثل هر کار دیگری داشتن تعهد در قبال ارائه خدمات از ویژگی‌های قابل توجه یک شرکت خوب است. به همین دلیل لازم است شرکت در قبال زمان تحویل پروژه، سئو سایت، ارائه خدمات و پشیبانی‌های لازم تعهد بدهد. بدون شک شرکتی که به تعهدهای خود پایبند باشد و طبق آن‌ها پیش برود قابل اعتماد می‌باشد.

7

طراحی خلاقانه توسط شرکت طراحی سایت

ظاهر و قالب وب‌سایت به عنوان اولین لایه‌ای که مخاطب با آن مواجه می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر وب‌سایت شما محتوای عالی‌ای داشته باشد ولی ظاهر آن چشم‌‌نواز نباشد مخاطب را جذب نمی‌کند. پس لازم است که شرکت طراحی سایت دارای نیروهای متخصص و باسلیقه‌‌ای باشد تا یک سایت منحصربه‌فردی را برای شما طراحی کنند.  

لازم است بدانید که امروزه بسیاری از افراد از طریق موبایل و تبلت به اینترنت وصل می‌شوند و به وب سایت شما مراجعه می‌کنند. پس باید سایت شما از نسخه‌ی responsive پشتیانی کند تا ظاهر خوبی در انواع سیستم‌ها داشته باشد. این نکته‌ی مهمی است که شرکت طراحی سایت با تجربه از کنار آن به سادگی نمی‌گذرد.

8

قیمت مناسب و منصفانه

یکی از پارامترهای مهم برای بسیاری از افراد در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت خود، قیمت می‌باشد. اگر این پارامتر نیز برای شما اهمیت دارد لازم است پیش از برون‌سپاری سایت خود به هر شرکتی ابتدا تحقیق کاملی انجام دهید. سپس با خیال راحت شرکت مدنظرتان را انتخاب کنید. در این راستا حواس‌تان باشد که فریب قیمت‌های خیلی پایین و خیلی بالا را نخورید. زیرا هیچ یک از آن‌ها معقول نمی‌باشد و همان‌طور که ثابت شده، همیشه تعادل نتیجه‌بخش‌تر است.

9

دارای سرور و هاست قدرتمند

این که یک شرکت از سرور و هاست قدرتمندی برخوردار باشد ویژگی مهمی به شمار می‌رود. زیرا هاست فضای وب‌سایت شما را تشکیل می‌دهد و از این‌رو باید قدرت بالایی داشته باشد. در این‌صورت سرعت وب‌سایت شما بالا می‌رود و میزان خطاها کاهی می‌یابد. پس شرکتی که ادعای بالایی در زمینه‌ی طراحی سایت دارد باید به سرور و هاست‌ قدرتمندی متصل باشد.

طبق آن‌چه که ذکر آن رفت طراحی سایت نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد و کار هر کسی نیست. به طور کلی بهترین شرکت دارای ویژگی‌های خاصی است. بر این اساس می‌توانید از بین انواع شرکت‌ها یکی از بهترین را انتخاب کنید و طراحی سایت خود را به آن‌ بسپارید. از این‌رو می‌توانید روی تخصص و سابقه‌ی شرکت سپاروک به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و سئو سایت حساب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *