برپایی نمایشگاههایی بنماید که در راستای اهداف صادراتی کشور و تقاضای مصـرف کننـدگانداخلی و خارجی باشد.
برای نیل به این اهداف، باید موارد مهمی را مد نظر قرار داد:
دست یافتن به غرفه سازی
بازدیدکنندگان داخلی و خارجی.
توسعه مداوم زیر ساخت.
ارتقاء دانش و تخصص نیروها.
ارائه خدماتی با کیفیت بالا به غرفه داران و بازدیدکنندگان.
برقراری مداوم ارتباط با غرفه داران، جراید، سندیکاها، اتحادیه هـا، اتـاق هـایبازرگانی و دیگر مراکز قابل دست یابی به غرفه داران مهم در داخل و خارج از کشور.
با بکار بردن روشهای بازاریابی هدفمند، روابط عمومی صحیح، مـدیریت و برنامـه ریـزیدرست، دست یابی به موقعیت بین المللی عالی و معرفی نمایشگاه در مقام یک رویداد مهـم درشاخه ای از صنعت میتوان به این اهداف دست یافت.
همچنین مدیریت نمایشگاه پیوسته باید به دنبال گرایشهای جدید و توسعه فنی نمایشگاه و خدمات مـرتبط بـا آن باشـد.
شرکت در نمایشکاه رسانه های اجتماعی در سال 1391
شرکت در نمایشکاه رسانه های اجتماعی در سال 1391
شرکت در نمایشگاه سومین اجلاس توسعه راهبردی شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس
در سال 1394
شرکت در نمایشگاه سومین اجلاس توسعه راهبردی شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس
در سال 1394
شرکت در نمایشگاه فن بازار تخصصی بوستان گفتگو در سال 1394
شرکت در نمایشگاه فن بازار تخصصی بوستان گفتگو در سال 1394