طراحی سایت با شرکت سپاروک

شرکت سپاروک با استفاده از تکنولوژی وردپرس، طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام می‌دهد. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته. به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید با ما همراه شوید. تیم سپاروک آماده است تا با تجربه و دانش فنی خود، به شما در راه‌اندازی و مدیریت وب سایت شخصی و کسب و کارتان کمک کند.

از طریق سایت ما، می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی‌های ما را مشاهده کنید و با ما در تماس باشید. سپاروک به شما اطمینان می‌دهد که با انتخاب ما، بهترین خدمات طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد.

با سپاروک پدیده داده پردازان، به آینده موفقیت کسب و کار خود خوش آمدید!

 طراحی سایت شرکتی بصورت تخصصی

شرکت پایا سامان پارس (سهامی خاص) یکی از شرکت ‌های مادرتخصصی (هلدینگ) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می ‌باشد. طراحی سایت شرکت پایا سامان پارس از پروژه های خوب شرکت سپاروک است. 

این شرکت در ۱۳۸۶/۸/۷ در اداره ثبت شرکت‌ ها و مؤسسات غیرتجاری به ثبت رسید. و هدایت و راهبری ۱۰ شرکت اصلی و ۶ شرکت فرعی را عهده دار است. که هریک از این شرکت ‌ها دارای چندین دهه سابقه فعالیت در زمینه اجرای پروژه ‌های انبوه سازی، عمرانی و زیربنایی در داخل و خارج از کشور می باشند.

سپاروک بر اساس تعهد خود نسبت به طراحی یک سایت شرکتی تخصصی برای پایا سامان پارس اقدام نمود. و کلیه نیازهای آن را پیاده سازی کرد. 

حوزه کاری این شرکت

این گروه از هزاران نفر نیروی انسانی متخصص و آموزش‌ دیده با بهره ‌برداری از انواع ماشین‌ آلات پیشرفته سنگین، نیمه سنگین و تجهیزات عمرانی تشکیل می شود. همچنین با بکارگیری فناوریهای روز دنیا و تجمیع این توانایی ‌ها و تجهیزات، امکان بهره ‌مندی از فرصت ‌ها و مزایای کار گروهی را فراهم می آورد. و موفق به اخذ و اجرای پروژه های شاخص ملی و بین المللی متعددی است.

۱) پیمانکاری عمرانی و زیربنایی: شامل پروژه های «حمل و نقل زمینی، ریلی، مترو، فرودگاه، پل، تونل، سد و سازه های آبی. بعلاوه  ابنیه صنعتی و غیرصنعتی، تأسیسات و تجهیزات مکانیکال و الکتریکال»

۲) سرمایه گذاری و طراحی و ساخت مجموعه های ساختمانی: شامل پروژه های «مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی، گردشگری و شهرک های صنعتی»