طراحی سایت با شرکت سپاروک

شرکت سپاروک با استفاده از تکنولوژی وردپرس، طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام می‌دهد. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته. به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید. و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید با ما همراه شوید. تیم سپاروک آماده است تا با تجربه و دانش فنی خود، به شما در راه‌اندازی و مدیریت وب سایت شخصی و کسب و کارتان کمک کند.

از طریق سایت ما، می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی‌های ما را مشاهده کنید و با ما در تماس باشید. سپاروک به شما اطمینان می‌دهد که با انتخاب ما، بهترین خدمات طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت پزشکی دکتر کدیور

دکتر محمدهادی کدیور متخصص قلب و عروق متولد سال ۱۳۳۷ در شیراز، دیپلم خود را در رشته ریاضی از دبیرستان دانشگاه پهلوی شیراز بارتبه ممتاز کسب کرد. دوره ی دکترای عمومی را با رتبه ممتاز در دانشگاه تهران سپری کرد.

در سال ۱۳۷۰ با کسب رتبه ممتاز در امتحان ارتقاء رزیدنتی داخلی، رزیدنتی قلب و عروق را در دانشگاه تهران شروع و با کسب رتبه ممتاز در امتحانات ارتقاء، fellow ship در آریتمی های قلبی را در Texas heart institute به مدت شش ماه سپری کرد.

در سال ۱۳۷۳ موفق به کسب بورد تخصصی قلب و عروق شد.

وی در حال حاضر در بیمارستان شهید لواسانی تهران (سرخه حصار) ، مهراد ، به ادامه فعالیت درمانی خود مشغول می باشد و عضو انجمن پزشکان قلب آمریکا می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *