طراحی سایت با شرکت سپاروک

شرکت سپاروک با استفاده از تکنولوژی وردپرس، طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام می‌دهد. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته. به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید. و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید با ما همراه شوید. تیم سپاروک آماده است تا با تجربه و دانش فنی خود، به شما در راه‌اندازی و مدیریت وب سایت شخصی و کسب و کارتان کمک کند.

از طریق سایت ما، می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی‌های ما را مشاهده کنید و با ما در تماس باشید. سپاروک به شما اطمینان می‌دهد که با انتخاب ما، بهترین خدمات طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت فروش قطعات تراشکاری راکجاه

طراحی سایت فروش قطعات تراشکاری راکجاه : ایشان از سال ۷۸ در شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه با سمت مدیر نگهداری و تعمیرات ماشین آلات فعالیت خود را آغاز کردند.

ابتدا سال ۸۱ با حفظ سمت به عنوان مدیر تولید کارخانه شیبه منسوب شدند.

در سال ۸۴ به سمت مدیریت کارخانه سیمگون انتخاب شدند. و در سال ۸۶ با حفظ سمت به عنوان مدیریت کارخانه جدید شیبه منصوب شدند.

در سال های فوق ایشان در زمینه های ریخته گری، تراشکاری، تزریق پلاستیک، پرداختکاری، آبکاری، مونتاژ و بسته بندی فعالیت نمودند.

این مجموعه در آغاز فعالیت خود به تولید کلیه قطعات شیرآلات صنعتی و ساختمانی با ماشین های سری تراشی پرداخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *