طراحی سایت با شرکت سپاروک

شرکت سپاروک با استفاده از تکنولوژی وردپرس، طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام می‌دهد. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته. به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید. و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید با ما همراه شوید. تیم سپاروک آماده است تا با تجربه و دانش فنی خود، به شما در راه‌اندازی و مدیریت وب سایت شخصی و کسب و کارتان کمک کند.

از طریق سایت ما، می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی‌های ما را مشاهده کنید و با ما در تماس باشید. سپاروک به شما اطمینان می‌دهد که با انتخاب ما، بهترین خدمات طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد.

با سپاروک پدیده داده پردازان، به آینده موفقیت کسب و کار خود خوش آمدید!

طراحی سایت خبری روانشناسی

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران در راستای تحقق اهداف بلند سازمان در تلاش برای ارتقاء سطح دانش روان شناسی و مشاوره؛ در دو سطح عموم مردم و مخاطبان و اعضای محترم سازمان و نیز صیانت از حقوق صنفی روان شناسان و مشاوران و از طرفی حقوق مراجعان، از طریق اطلاع رسانی رسمی و فراگیر و با اخذ پروانه مجوز فعالیت به شماره: ۸۶۲۹۵ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.

این پایگاه خبری بر اساس رسالت قانونی خود بر مدار اخلاق حرفه ای و حدود و حقوق مندرج در قانون مطبوعات، در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و ارتقای دانش و معلومات مردم در زمینه روان شناسی و موضوعات متنوع آن که از مسائل مبتلابه و مهم جامعه معاصر ایرانی است، می کوشد با اتکای به دانش و اندیشه های بلند و مسولانه اعظای متخصص و دانشمند سازمان و جامعه وزین روان شناسی و مشاوره کشور، علاوه بر حمایت و پوشش رسانه ای عملکرد و اهداف سازمان و خدمات روان شناسان و مشاوران و موضوعات صنفی مرتبط، در جهت آگاهی بخشی و ارتقای سطح سواد و سلامت بهداشت روانی مردم نیز نقش موثر و مکملی داشته و به عنوان مرجع رسمی رسانه ای و اطلاع رسانی در این زمینه، وظیفه و مسولیت خود را ایفا نماید.

تحقق این مهم، همواره مرهون همراهی و همدلی اساتید و بزرگان و همه اعضای محترم و خانواده بزرگ روان شناسان و مشاوران کشور است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *