طراحی سایت با شرکت سپاروک

شرکت سپاروک با استفاده از تکنولوژی وردپرس، طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام می‌دهد. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته. به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید. و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید با ما همراه شوید. تیم سپاروک آماده است تا با تجربه و دانش فنی خود، به شما در راه‌اندازی و مدیریت وب سایت شخصی و کسب و کارتان کمک کند.

از طریق سایت ما، می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی‌های ما را مشاهده کنید و با ما در تماس باشید. سپاروک به شما اطمینان می‌دهد که با انتخاب ما، بهترین خدمات طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت تعمیرات کولرگازی کارینوسرویس

تیم تخصصی کارینو سرویس، یک مجموعه فنی مهندسی با ارائه‌ی خدمات در حیطه‌های تعمیرات تخصصی دستگاههای برودتی اعم از پکیج،کولرگازی ،چیلر و… که برای اولین بار در سال 1390 شروع به کار کرد.

 این مجموعه در طول فعالیت بیش از یک دهه‌‌ای خود توانسته که از فراز و نشیب‌های فراوانی عبور نماید. در ابتدای آغاز دهه‌ی 90، مجموعه ما فعالیت خود را بر راه‌اندازی و تعمیر و نگهداری موتورخانه های صنعتی و خانگی کرد.

 تقریبا در همان دوران بود که مجموعه کارینو توانست خود را در زمره‌ی اولین تیم های تخصصی تعمیرات و سرویس دستگاههای گرمایشی و سرمایشی قرار دهد که در زمینه‌ی خدمات گروهی فعالیت می‌کنند. مجموعه کارینو با گذشت زمان، توانست اعتماد بسیاری از نهادهای رسمی و معتبر موجود در کشور را کسب و با پیشرفت خدمات این مجموعه، دانشکده‌ی فنی مهندسی دانشگاه باهنر شیراز به عنوان یک پشتوانه‌ی قوی و معتبر برای مجموعه کارینو سرویس به توسعه‌ی خدمات این مجموعه در حیطه‌ی تعمیرات و سرویس نگهداری دستگاههای گرمایشی و سرمایشی، معرفی شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *