طراحی سایت با شرکت سپاروک

شرکت سپاروک با استفاده از تکنولوژی وردپرس، طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام می‌دهد. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته. به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید. و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید با ما همراه شوید. تیم سپاروک آماده است تا با تجربه و دانش فنی خود، به شما در راه‌اندازی و مدیریت وب سایت شخصی و کسب و کارتان کمک کند.

از طریق سایت ما، می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی‌های ما را مشاهده کنید و با ما در تماس باشید. سپاروک به شما اطمینان می‌دهد که با انتخاب ما، بهترین خدمات طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد.

با سپاروک پدیده داده پردازان، به آینده موفقیت کسب و کار خود خوش آمدید!

طراحی سایت انتشارات کتاب آئی سا

انتشارات آئی سا اواخر سال 1396 به ­طور رسمی و با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی صونا شیرانلی فعالیت فرهنگی را آغاز کرد. این انتشارات، در ابتدا با چاپ کتاب­ های رمان عامه ­پسند به فعالیت پرداخت. و با گذشت 2 سال و همزمان با نمایشگاه بین ­المللی کتاب در سال 1398 رمان­ های جنایی، فانتزی، تخیلی، ترجمه و فلسفی را هم به فعالیت­ های خود افزود.

این سایت جهت ارتباط مستقیم ما و شما راه­ اندازی گردیده است. تا شما  کاربران گرامی بتوانید از طریق جستجوی عنوان کتاب، نام پدیدآور، نام ناشر و یا موضوع کتاب به اطلاعات کتاب مورد نظر خود دست بیابید.

شما کاربر عزیز ‪این امکان را دارید تا در صفحه ­ی اصلی سایت، اطلاعات آخرین کتاب­ ها را ببینید. در این انتشارات و نشرهای دیگر را مشاهده نمایید.

شما از طریق این سایت قادر به خرید فایل Pdfو Epub و حتی کتاب­ های انتشارات آئی سا به صورت مجازی خواهید بود. یکی دیگر از ویژگی‌های این وب­سایت امکان دستیابی کاربران به مشخصات کتاب، شناخت کامل کتاب، مشاهده تصویر روی جلد و فایل Pdf صفحات اولیه کتاب است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *